Regulamin konkursu regionalnego graficznego dla szkół podstawowych i gimnazjalnych “MOJE NIEZAPOMNIANE CHWILE” organizowanego przez Muzeum Karkonoskie w Jeleniej Górze
I. Przepisy ogólne
- Organizatorem Konkursu graficznego „Moje niezapomniane chwile” (Konkursu) jest Muzeum Karkonoskie w Jeleniej Górze.
- Nadesłanie prac na Konkurs oznacza akceptację jego warunków, wyrażonych w niniejszym regulaminie.
II. Przepisy dotyczące prac
- Każdy uczestnik może wykonać tylko 1 pracę, wysłaną drogą pocztową lub dostarczoną osobiście
- Prace muszą być wykonane w dowolnej technice graficznej, format A3.
- Każda praca powinna zostać podpisana z umieszczeniem imienia i nazwiska wykonawcy (z tyłu pracy), adresu szkoły– kontakt telefoniczny, wiek, imię i nazwisko osoby prowadzącej.
- W Konkursie mogą brać udział jedynie te prace, które nie zostały nigdzie publikowane ani nie brały udziału w żadnym innym konkursie.
- Organizator zastrzega sobie prawo do dyskwalifikowania prac, które nie spełniają wymienionych wyżej wymogów.
III. Terminarz
- Termin nadsyłania prac mija dnia 9 kwietnia 2018 roku.
- Prace nadesłane po terminie nie będą brane pod uwagę w Konkursie.
- Organizator powołuje Jury Konkursu (Jury).
- Ocena prac przez Jury nastąpi do dnia 16 kwietnia 2018 roku. Decyzja Jury jest ostateczna i nie podlega weryfikacji. Jury zastrzega sobie prawo, by nie wyłaniać zwycięzców, jak i przyznać miejsca ex aequo.
- Zwycięzcy Konkursu zostaną powiadomieni przez organizatora do dnia 7 maja 2018 roku.
- Wyniki Konkursu zostaną podane na stronie Facebook muzeum oraz na stronie internetowej Muzeum Karkonoskiego www.muzeumkarkonoskie.pl
IV. Nagrody i wyróżnienia
- Nagrody zostaną wręczone podczas Nocy Muzeów 2018 r. Uczestnicy konkursu zostaną powiadomieni o terminie.
V. Wykorzystanie prac nagrodzonych i wyróżnionych
- Organizator uzyskuje prawo do umieszczania nadesłanych na Konkurs prac (oznaczonych imieniem i nazwiskiem autora) na stronach www.muzeumkarkonoskie.pl
POWRÓT